Продати авто

Продаж авто

Кожен автовласник стикається з проблемою продажу автомобіля - для покупки більш нового або просто для виручки грошей. Продати машину хочеться швидко і легко, от тільки виходить так далеко не у кожного.
 

Якими ж шляхами можна піти? Найпростіше - продати авто перекупникам або віддати за системою trade in, правда, в цьому випадку власник отримає суму, набагато меншу, ніж встановлять на авто перекупники. Так, LAND ROVER DISCOVERY 3, 2007 року випуску в хорошому стані офіційний дилер LAND ROVER готовий викупити за 250 тис грн, при тому, що на продаж він буде виставлений за ціною не менше 300 тисяч.
 

Інший варіант - комісія в автосалоні. У цьому випадку власник авто втрачає тільки близько 5-10% від вартості, що йде на інтереси автосалону. Негативна сторона полягає в тому, що самому салону вигідніше продавати викуплені автомобілі, ніж салонні. Тому власнику не варто дивуватися, якщо його Honda Civic Sport, досить затребувана машина, раптом залишиться без уваги протягом тривалого терміну. Крім того, коли авто довго не продається, власнику запропонують ще й сплатити послуги стоянки, мийки та охорони.
 

Продати автомобіль можна і самостійно, давши оголошення в газету чи до відповідних портали в інтернеті. Але скласти правильне оголошення не так-то просто - вказавши двигун, колір та рік випуску, власник може довго чекати відгуку, що в результаті змусить його звернутися до перекупника або помітно знизити ціну.
 

Чим же можна залучити покупців? Як мінімум - оригінальністю подачі. Кілька років тому по інтернету гуляло оголошення про продаж Сitroen-C4, купе, 2007, 108 к / с, чий колір описувався як «колір стегна переляканої німфи» (блакитний), а характер - борзий і бадьорий, що говорить про те, що машина «хоче бути спорткаром ». Салон представлявся як не шкіряний, але і не ганчірковий, а власник пропонував посидіти і відчути цей матеріал. Не забули також згадати, що власник був єдиний, при тому - дівчина. Був запропонований і варіант розумного торгу з аргументами, а також багато іншого. Вже через кілька годин після розміщення цього оголошення в інтернеті на автомобіль знайшовся покупець, і залучив його саме стиль оголошення.
 

Так що перерахування основних характеристик це добре, але далеко не завжди ефективно. Власнику напевно є що розповісти про свою машину, так що можна сміливо пробувати. Важливо також вказати недоліки, щоб не вводити в оману потенційних покупців. Фото авто обов'язково.